Mimimden asagi Kemalpasa (Bir geleneksel hamur tatlisi kivaminda)

Sayin ve sevgili Ausencia bir mim göndermis.

Ki aradan nice nice aylar ve hatta yillar geçmisti mimlenmemistik, amma bu hayli müstehcen bir soruya isaret ediyor: "hangi blog yazariyla sevismek istersin?"

Mim'e cevap vermemek olmaz, ayip olur. Türk gelenek ve göreneklerine çok aykiri yani. Mim dedigin blog dünyasinda bir nevi fincan kahve, bir nevi Hacisakir limon kolonyasidir ve bilinir ki, yapilan aci kahveye ben içmem, tutulan kolonyaya ben almam demek olmaz.

Ama direkt cevapla blog konsepti disina çikmis oluruz. (Gerçi çoktan çiktik, hatta o konseptin ta içine ettik bile.) Simdi duyumsayacagiz diyoruz, bu kismi seksle birlestirmek zor görünüyor. Mamafih, bu blogun sayiklama kismi bizati sevismek mevzuuyla bir uyumsuzluk çikarmiyor. Ama sayikla pirincin tasini simdi.

Topu atan arkadasin da pek yerinde isaret ettigi üzere bes duyuya seslenmeyen birakin bir blog yazarini, Adriana Schiffer isimli bir üroloji uzmaniyla dahi seks istemi için harbiden fantazi dünyasini bayagi genis tutmak lazim. Yalniz tam burada bir kelime oyunuyla pislik yapip sevismek'i bizim o eski Yesilçam filmlerinde geçtigi üzere kullanmaya kalkisirsak, elbette sevistigimiz birçok blog yazari var bu alemde. Kendileriyle bol bol doyasiya sevisiriz. Tutkunun insaniyiz nitekim. Birini saymasak digeri alinacak. Ondan spesifiklestirmek yoluna gidersem, sonra birini eksik birakirim, üzülürüz filan, alimallah.

Aa, top taca çikmis. Hemen elimle topu kafamin ta arkasina götürüp, pek bir erojen olan boynuma dokundurttuktan sonra nizami bir taç atisiyla ceza alaninin hemen ilerisinde bulunan Kaçak abiye, Faruk ustaya ve EG'ye dogru yuvarliyorum. Belki onlar golü atarlar. Hatta aglari bile delerler.

3 comments:

madafaka said...

ben diyorum abicim, bu duyumdur sayıktır fani işler bunlar. vücut iyice çökmeden verecen kamasutrayı, gözün açık gitmeyecek.

Eleştirel Günlük said...

Ne yaptin abi ya... Ben evli barkli bir adam olarak bu mimi simdi ne yapacaaammmm! Yok kahvenin 40 yillik hatiri falan filan...Bir de bu benim ilk mimim iyi mi! Zaten sansim olsaydi.. Dur bari bi dusuneyim...

kacakkova said...

no commend!