Bana adres sormayın, önümü bile göremiyorum...


Yanımdaki herkes, yaklaşık yirmi insan sırf benim yüzümden toplantılarda ve maillerde İngilizce kullanıyor. Gıcık olunuyorum. Gıcığım, haklılar.


Dönerciler de olmasa halimiz nic’olurdu? Buranın tüm dönercileri Dersimli... Dersim dört tren istasyonu içinde.


Kitaplarım. Nerdesiniz? Sizler sayesinde asosyalliğimle gururluyum, rakı içmek isteyip de içemediğim zamanlar hariç.


En büyük çokluk, bizim çokluk. Kriz zamanı kerizleri ile yandan yemişler biraraya gelmişler, Multitudo doğmuş.


İleride bir dükkan açacağım kendime. Ama döner dükkanı olmayacak, önyargıları tümden kıracağım.

6 comments:

madafaka said...

tantunici aç. çok radikal olur bence.

Poema Insurrectum said...

Yahu gel içelim, istediğin rakı olsun... (İçmeye aranmak!)

Eleştirel Günlük said...

Ya Turkce konusmak zorunda kalsalardi?

togliatti said...

Madafaka, tantunici olmaz, baska planlarim var :)

Poema Inserrectum (kisaca PI diyeyim), vallahi ozledim rakiyi. Icelim hakkaten..Bu adamlar surekli bira iciyorlar. Ama biralari da guzel allah icin.

EG, yavas yavas onu dakonusacaklar. Kufur vokabulerimi ogretmeye basladim bile her klasik Turkiyeli gibi.

MorDurak said...

Yazilarda buram buram bunalim mi kokuyor? Sakin ha!
Almanya nin biralarina alisayim deme sen Rakini ic bira kisa surede gobek yapiyor:)
Bu arada almanlar kendi dilini ogretmeyi cok severler ... karsiliginda sende bol bol kufur ogretirsin.Ingilizce varsa... almancayi daha cabuk ogrenirsin.Biraz SIKICI bir ulke almanya ama idare eder:) Gecmis olsun Arkadasim

togliatti said...

Halimiz duman efenim ;) Tavsiyelerin iyi guzel, valla gobege dikkat etmek lazim. Jogging'e basliyorum zaten yarin.