Schweinegrippe

Hiçbir şey okumuyorsun.. Hiçbir şey izlemiyorsun.. Hiçbir şey dinlemiyorsun.. İçindeki su çoktan içilmiş. Döndür bardağı. Belki bir damla. Bir damla ki, kanayan gözbebeğin.

Silinmiş bir hafıza seninki. Bir tek ötekine basıyor kalayı: Ö t e k i c e h e n n e m. Peki ötesi? Var mı bunun ötesi?

Tüm zamanlar birbirine karışmış: Rüyalar, gerçekler, diller, aksanlar, övgüler, yalanlar, küfürler, kafirler, hainler, inançlar, yumruklar, devrimler, zenginler, fakirler, yamuklar, eğriler, büğrüler, kucaklamalar, sarılıp sarmalanmalar, tepinmeler, salyalar, sümükler, alkışlar, yuhlamalar.. Diplomanda ne çok kırığın var.

Geçmişinden gelen sesler artık yoklar! Unuttum. Unutmayın, ben her sabah size seslenen umuttum. Tum: Present perfect diye bir kip yok kitabımda.

Şimdi topunuz bir çatlak pencerenin buhusu-sunuz. Silik bir aklın sökük kahramanları-sınız.

- Bana birşey söyle baboli. İyi misin baboli. Herşey yolunda mı baboli.
- Hastayım. Bir salgının kurbanıyım. Hepsi bu.

4 comments:

Elestirel Gunluk said...

Ne oldugunu anlamdim ama insanin icine oturuyor.

dışında said...

bazı dönemlerim var ki düşman başına bile olmaya. her şeyin birbirine karıştığı, her şeyin hayatımı daha da beter anlamsızlaştırdığı, sorsan nefes alabildiğim ve fakat sanki o nefesi sermayeden yiyormuşcasına gün geçtikçe benin benden gittiği zamanlar...böyle zamanlarımda ben unutmaya çalışıyorum...hissetmemeye...çünkü o anı havayı mekanı tanıladıkça, tanılamaya çalıştıkça daha da beter batıyorum. 'yerle yeksan olmak' bu durmumu iyi açıklıyor herhal :)

liladreams said...

'Unuttum. Unutmayın, ben her sabah size seslenen umuttum'

Sanki tum herseyi bu cumleye sigdirmissin. Hey gidi. Umutlarimiz da vardi di mi bi zamanlar. Hayat iste.

zihni said...

"bazı dönemlerden bazı dönemlere" fark olduğunu biliyoruz.
3 bilinmeyenli denklem var ortada ama, görülen sadece örtünün altından püsküren duman...

uzaktan kumandayla direk biyoloji etkilenemz ama
psikolojinin biyolojiye egemen olabileceği durumlar da vardır.

psikolojisinin "x"lerini yerine koyamazsan, fizyolojisinin çöküşünü durduramazsın.