öküzlük

şarkı kesildi. yetmişbeşlik bir teyze irlandalı olduğumu iddia etti. istanbul'danım dedim. babaannemin, irlandalı bir turistle kırıştırmış olabileceğini iddia edecek kadar ileri gitti. etmişse, helal olsun dedim. dans etmeyi seviyorsun dedi. doğrudur dedim. kırmızı saçlı kızları nasıl bulursun sorusuna karşın, pek ilgimi çekmiyorlar diyiverdim... sesi ve herşeyi neşe dolu teyzem o an yüzünü eğdi, kendisi de kırmızı saçlıymış halbuki. çok utandım çok. kafası kazıtılmıştı, nasıl bilebilirdim.

2 comments:

seyyarat said...

Yok yok hiç öğrenilmemiş kadınların ne demek istedikleri...

Anonymous said...

yazma boyle seyler, kiskanclik katsayim gittikce artiyor, korkuyorum basina kotu bi sey gelecek en sonunda nazarimdan. iskocya'ya gittigin yetmedi bir de barlarda publarda nefesin kesilene kadar dans mi ediyorsun? O teyzenin bekar bi torunu var miymis, `bizim bi arkadas sizin oralarin vatandasi olmak istiyor da` diye bi agzini yoklasan, belki bu hasetten kurtulurum.